Gamla metalldekos...


Har du gamla metalldekorationer som bara ligger och skräpar...? Leta fram dem och använd dem på en layout...! Kolla in på
SWE Scrapbook och se vad de andra hittade på.

Jag hittade gamla hängselspännen från Karen Foster som var väldigt poppis för ett antal år sedan. De är fortfarande jättefina! Jag letade också fram en jumpring och en lite större metallbrad.


Mycket av materialet kommer från Cocoa Daisys septemberkit.

Jag mår lite bättre idag, efter att ha sovit bra för första gången på en evighet! Hostar gör jag dock fortfarande och det tar nog ett tag innan jag känner mig pigg på riktigt igen. Just idag är jag hemma och vabbar med Linus, men han kan förhoppningsvis gå till skolan imorgon igen och jag kan nog äntligen åka till jobbet igen hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback