Sista kortskissen för i år...


Kolla in skissen och alla fina tolkningar
här. Mitt kort blidde ett rosa julkort. Det mesta av materialet är från Cocoa Daisys decemberkit.



Jag är helt galet trött. Och det är bara måndag. Men jag ska bara behöva uthärda fyra dagar till och sen blir det jullov. Jag var ganska fokuserad idag. Om jag kan bättra på det ytterligare lite till imorgon, vore det bra. Jag vill helst inte sitta på jobbet till sena kvällen på fredag, som jag gjorde sista dagen innan julledigheten förra året...

Jag blev väckt av L straxt före 3 i natt, för han ville berätta att tandfén hade varit där. Sen hann jag nästan somna om innan jag fick springa dit igen och kramas lite, för det såg ut som om det stod en Tyrannosaurus Rex i trappen. (Och det var ju så läskigt att jag blev smått rädd själv.) Jag önskar att jag slapp tänka de desperata tankarna om att "jag måste sova!" och bara kunde njuta av att jag fortfarande kan få såna mysiga kramar.




Kommentarer
Postat av: Marie/Mison

Fint kort! Jag har skapat av Oktoberkitet i dagarna två, November har jag inte börjat på ännu, och December är på väg hit.. Jobbigt att vara så trött. För mig var det likadant för ett par veckor sedan, men det har blivit bättre. Dessutom har vi fått en hel del snö, så det är mkt ljusare ute vilket underlättar.

Postat av: Maria Bollen Helstad

Åh vad fint du skriver om Linus, tandfen och kramar i natten. Jag blir alldeles varm i hjärtat. Tusen tack för ditt vackra kort och den virkade filten - superfin. Vi har det bra även om jag knappast riktigt fattat att jag äntligen är mamma. Kramar till hela familjen!

2009-12-18 @ 10:38:30
URL: http://balzacfamousblue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback