Scrapping the music


Jag har inte riktigt haft tid att hänga med på olika utmaningar hit och dit på ett tag nu, men nu när
Purple Onion Designs är med och sponsrar utmaningarna både hos Scrapping the music, OLW och hos Tag You're it så kände jag att det var läge att försöka hitta lite inspiration. Jag lyssnade på I'll be your mirror ganska många gånger igår och pillade till sist ihop den här layouten nu i morse.

Jag har använt Early 1900's Music Background, Antique Ledger Background, vintage blank label, lettera32 alfabet och scallops.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Purple Onion Designs are sponsoring the challenges at Scrapping the music, OLW and Tag You're it this week and I made this layout for the challenge at Scrapping the music. (See links above in the Swedish text. :)




Jag mår bättre idag, fast har fortfarande ont i huvudet. Alva däremot, hon har hostat som en tok hela natten, så hon och jag håller oss hemma idag. *håller tummarna för att Alvas hosta bara är något tillfälligt och inte tänker bryta ut i något värre*

Jag har massor med saker att skriva om inlägget igår, men det var det där med tiden. ;-) Alva ropar och jag ska förresten bänka mig framför tv:n och hålla tummarna att ingen skadar sig allvarligt i kombinationsstörtloppet. Men det Emma skriver i sin kommentar - om rädsla - det kan jag verkligen skriva under på. Tankar som tidigare bara swischade förbi och stänkte lite oro över mig har en tendens att bita sig fast. Jag kan spela upp långa scener i huvudet, som rör alla möjliga hemskheter som skulle kunna hända barnen. Det är som att jag i tankarna går flera steg längre än vad jag någonsin gjorde tidigare. Filmen stannar inte i tid. Men det går upp och ned. Jag känner mig just för tillfället lugnare än vad jag har gjort på ett tag och även om det kanske bara beror på att jag haft det rätt stressig med jobb och annat, så att jag inte riktigt haft tid att oroa mig, så är det skönt. :)

Nu är det störtloppsdags.

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Läcker layout!! Dina upplägg och kombinationer av material inspirerar mig alltid! Skönt att du mår bättre, hoppas vilan idag släpper värken i huvudet!

Postat av: Nathalie

gorgous layout- totally love this!

2009-02-06 @ 15:03:06
URL: http://www.scrapbook-trends.com
Postat av: julie

Wow this is great Anna thanks for playing along with us at STM.

2009-02-06 @ 15:55:48
URL: http://theycallmethescrapnut.blogspot.com/
Postat av: Julie

LOVE this LO!!!! LOVE LOVE LOVE that photo, the stamped title!!!!! GORGEOUS! :):):):) Thanks sooooooooooooo MUCH for playing along with us! :):):):):):):)

2009-02-07 @ 06:12:04
Postat av: Monnah

Vill bara hoppa in och önska dig en dag full av tårta och paketer och snälla barn och ingen huvudvärk!!! Stort grattis på födelsedagen. Kram!

2009-02-07 @ 06:20:45
URL: http://monnahs.blogspot.com
Postat av: mandysea

Gorgeous!! Love your LO!!

Just stunning!

Thanks for playing with us at STM

2009-02-08 @ 14:32:09
URL: http://www.teacupofscrapism.blogspot.com
Postat av: Mary

Love your take on our challenge! Thanks for playing along with us!!!

2009-02-08 @ 14:59:19
Postat av: kristii

Love, love, love this!!! Thanks for joining in the fun at STM!!

2009-02-08 @ 23:46:14
URL: http://kristiilockat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback