Å så tomt...


Nu är kameran ivägskickad på rengöring. Suck, så tomt det känns... :( Håll tummarna för att de är snabba på att skicka tillbaka den! =)

Mer kamerafunderingar... Det är nog så att jag borde nöja mig med den kamera jag har så länge den håller. (Om jag inte vinner på lotto och det verkar ju osannolikt eftersom jag aldrig spelar på lotto.) Det är kanske smartare att lägga eventuella pengar som jag har lust att lägga på fotohobbyn på bra tillbehör (jag vill t.ex. ha en extern blixt och ett macroobjektiv) som kan funka även med en ny kamera någon gång längre fram, när den nuvarande till sist ger upp?

Eller hur ska man tänka?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har också börjat tänka så.. Det är inte kameran son gör fotografierna. Det finns väldigt många bra fotografer som har samma kamera som du..



Jag har också en likadan och känner mer och mer att det är tillbehör som jag vill ha.. Objektiv, bilxtar, reflexskärmar m.m verkar kunna förbättra bilder väldigt väldigt mycket =) Och det är väl (kanske) ett billigare alternativ =)

2009-01-09 @ 16:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback