Dagens foto från igår... 12/1


Bekännelse: Jag har väldigt svårt att bygga med lego om jag måste blanda alla färger hej vilt... nej, färgmatchat ska det vara... =) Antingen varannan i en färg och varannan i en annan, eller något annat mönster på något sätt. Eller också enfärgat så långt det räcker och när bitarna är slut så får det bli enfärgat av en annan färg. Men allt blandat i en enda röra...? Nej då är det inte lika kul att bygga... =)

--------------------------------------------------------------------------------------------

Confession: I have a really hard time playing with lego if I have to mix all the colors... I like to keep them matched in some way - creating patterns or using one color at the time... =)  It's really not as much fun if I have to mix them all.... =)



Kommentarer
Postat av: Anna

haha vad jag känner igen mig i det där. Jag har en 6 åring och hans idé att bygga med lego då ska allt blandas, man tar den klossen man lägger handen på. . . men det fungerar inte för mig, sorterat och ordning och reda när man bygger. Så det blir någon struktur på det man bygger.



Vet inte riktigt hur jag snubblade in på din blogg men jag gillar den :)



-Anna

Postat av: Marie

Lego är alltid roligt, men det är som du säger oftast vill man ha i matchande färger och mönster.

Ha det bra och kika in till mig för jag har en sak till dig :)

2009-01-13 @ 17:29:51
URL: http://www.mariesbloggsida.blogspot.com/
Postat av: Sannasmamma

skratt oj vad jag känner igen mig där..

Och med en 2 och en 3 åring är det ju inte lätt att få sin vilja igenom =P

2009-01-13 @ 18:34:33
URL: http://skeppar.blogspot.com
Postat av: VeronikaP

Härligt!! Känner igen mig!

2009-01-13 @ 22:06:37
URL: http://veronikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback