Frustrerad


Jag vet inte hur många olika försök jag gjorde att komma igång med en layout idag, innan jag till sist gjorde den här. Det har varit väldigt trögt på sistone och det är säkert inte så konstigt med tanke på hur december var och alla sjukdomar och all sömnbrist osv. Men det är ju inte så att jag inte VILL, utan jag är ju sååå sugen på att scrappa och blir därför så himla frustrerad när saker blir pannkaka gång på gång.

Hur som helst så blev jag till sist rätt nöjd med den här. =) Som handlar just om frustrationen.

-----------------------------------------------------------------------

I've been having some serious problems with finding my mojo lately. It's probably totally normal considering how crazy December was, but it's still been very frustrating. Today I started over and over several times until I finally came up with this one - called "frustrated". I like how it turned out, so perhaps there is still hope... ;-)


Kommentarer
Postat av: Sannasmamma

Himla snyggt!!

Jag har också haft det trögt med inspirationen.. Det blev lite bättre med en ny skrivare, så förhoppningsvis kan det sparkas igång igen =)

Postat av: Ellinor

Så läcker!

2009-01-09 @ 10:49:25
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: Monnah

Hahahahaha! Ja, inte skrattar jag åt din frustration. Jag känner medlidande och vet precis hur det känns. Det roliga var annonsen precis nedanför det här inlägget: "Få snyggare Bröst

Naturlig bröstförstoring Gå från A-kupa till B-kupa www.activebust.net" Och jag som just hade klagat för maken och sagt att nu är jag trött på det här problemet att ha ungefär Ö-kupa och snart gör jag en bröstförminskning! Jag delar med mig gratis till den som vill ha... :-)

2009-01-09 @ 20:50:01
URL: http://monnahs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback