Jag är verkligen förtjust i den här stämpeln...


...dvs
damaskstämpeln från Purple Onion Designs. Väldigt snygg och användbar...! :)

Tack för era svar angående operationen! Jag vet inte när det blir av - "någon gång i höst". Jag fick veta idag när de ringde upp för att ställa ett par frågor att det inte handlar om att ta bort hela halsmandlarna, utan delar av dem. Det är bra, för då återhämtar man sig snabbare. Men man får ändå räkna med ca en vecka hemma från dagis efteråt, kanske så mycket som två om man har otur.

Dagis? Såg ni, jag har inte förstått det än... Skolan menar jag ju förstås. =)

Hur som helst så kommer jag förmodligen vara toknervös när det är dags, men just nu är jag ganska lugn. Dessutom passade jag idag på att fråga om det där med maten och jag fick till svar att det inte alls är ovanligt att matkrångel och stora halsmandlar hänger ihop. Det är ju logiskt egentligen. Det är klart att man måste ha mycket lättare för att få kväljningar om det är trångt i halsen.

Så även om det förstås inte kommer att vända totalt och plötsligt bli jättelätt att få L att prova ny mat, så känns det i alla fall väldigt hoppfullt att det här kanske kan hjälpa oss lite i alla fall....!





 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag håller med! Himmel vad fin och användbar den är!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback