Musik...


Att gå på konsert är något jag faktiskt saknar ganska mycket... det blir av alldeles för sällan...! Jag älskade musik en gång i tiden och nu kommer jag inte riktigt ihåg att man kan lyssna på musik. Det har fallit bort bland alla andra vardagsrutiner. Jag har lite "musiklyssnardag" idag eftersom jag är ensam hemma och kom på att nu jäklar ska jag passa på. =) Så har ni några bra tips (jag hänger med väldigt dåligt i vad som är "nytt") så var så goda att dela med er. Jag gillar väl mest pop och rock av den mer "alternativa" typen... om man nu ska försöka beskriva. ;-) Men jag har en ganska bred musiksmak.

Den här layouten gjorde jag till en utmaning på
American Crafts blog. Fotona är från en konsert med The Posies, förra våren. Papper och manchesterblommor från AC, glimmer mist, symaskin...

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Going to concerts is something that I really miss. It happens way to seldom these days and I have also "forgotten" about listening to music. I used to listen to music all the time and now all the other everyday stuff seems to have taken over. But right now - I'm having the big "music listening day" here... I'm home alone and I decided to check out all the bands and artists that I keep reading about, but that I know nothing about. =) So, if you have any suggestions, please share them with me. :) I guess you could say I'm mostly into "alternative" rock and pop. 

This layout was made for the blog challenge at American Crafts. The photos are from a concert last spring, with the Posies. Papers and flowers from American crafts, glimmer mist, sewing machine... 





Kommentarer
Postat av: hedvig

Empire of the sun, Vampire Weekend, This perfect day, Glasvegas, Jonathan Johansson och MGMT var dem jag kom att tänka på bara sådär... :P



Grym layout!

Postat av: Monica =)

Hej du!!

Vá mycket snyggt du gör =) Fick lite ny inspiration att testa med symaskinen -blir så fint! Fast den är så bökig att släpa fram...bekväm är jag.

2009-07-23 @ 08:36:32
URL: http://monica66.blogg.se/
Postat av: CillaT

Oj så snygg! Så enkel men så välarbetad.

2009-07-25 @ 00:28:48
URL: http://cillasinsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback