Barnen är hos farmor...


...och vi var ute och käkade middag igår kväll. Väldigt trevligt....! :) L sa vid matbordet i förrgår att jag och J skulle få "minnas hur det var innan vi fanns! Och så kommer det bli alldeles tyst och lugnt!".

Lite självinsikt har han alltså... =) Jag längtar förstås efter bustrollen, men det är en väldigt välbehövlig paus från att konstant bara vara mamma. Vi har inte barnvakt speciellt ofta och förutom vid BB-vistelser när Hugo och Alva föddes så har J och jag bara varit borta EN hel natt från Linus tidigare (!).

Nu har vi en dag till för oss själva och så får vi hem barnen imorgon igen och det kommer nog att kännas väldigt bra. :) Jag hoppas att ni har det bra i solen och värmen!


Kommentarer
Postat av: Petra

Vad härligt för er!

Njut riktigt ordentligt nu =)

Kram!

2009-06-30 @ 10:22:45
Postat av: Pernilla

njuuuut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback