Ingen SingStar...


Jösses, det här är en lite pinsam layout. =) Sång är verkligen inte min starka sida. Jag har gladeligen sjungit rätt mycket för barnen ändå och när jag är själv i bilen så är det hög volym och väldigt högljudd sång som gäller... men det är nog inte så många toner som är rätt egentligen... Så att konfronteras med Singstar var förknippat med ganska mycket ångest, även om det var i vänners sällskap... Det var kul, men jag skulle hellre öva helt för mig själv när ingen annan hörde. :)

Jag har gjort layouten inspirerad av en av utmaningarna hos
Cocoa Daisy. Det gällde att blanda handskriven text med annat, så som stickers och stämplar. Vi har en ny utmaning varje vecka, så kolla in det om du är sugen på inspiration!




Kolla också in Juni månads scraplifttävling som den här gången faktiskt är en skisstävling istället. Kim har gjort en fantastisk skiss och en fantastisk layout. Deadline är 10 juli och informationen finns i den här tråden.


Kommentarer
Postat av: carina

Oooooo va snyggt! älskar verkligen designen och allt det skrivna! kram

Postat av: Marie

Supersnygg skiss hon gjort. Och din layout går inte av för hackor heller. Måste kika in och kolla....

2009-06-24 @ 08:15:00
URL: http://gulavillanivallen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback