Svar på ett par frågor....


...varav jag fullkomligt glömt bort den ena trots att den ställdes för ett tag sedan... sorry! Idag fick jag i alla fall frågan om jag slutat ta ett foto om dagen och svaret är japp. Det höll inte. Jag var så vansinnigt duktig i ett par månader, men sen tröt både ork och inspiration och jag gav upp. Ganska mycket foton tar jag allt ändå, men det hade förstås varit kul att verkligen fullfölja ett 365-projekt. En annan gång kanske. :)

Den andra frågan handlade också om foton, närmare bestämt var jag framkallar. Jag skriver ut de allra flesta själv, på semi-gloss fotopapper från Canon. Det funkar bra och jag är för lat för att samla ihop stora beställningar, även om det vore både bra och kul egentligen. Det är ju härligt att få hem en sån där hög med foton... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback