En hel hög med foton...


Jag har inte varit så flitig med fotandet på sistone, utan hittills har jag missat massor med dagar i mars. Eller hoppat över, ska jag kanske säga, för det har absolut varit medvetet flera av dagarna. Har man absolut ingen lust och är det dessutom kolmörkt och tråkigt, så är det ju liksom ingen idé att tvinga fram ett kasst "dagens foto" bara för att.

1 mars, den här bilden tycker jag väldigt mycket om!


2 mars: verktyg...


4 mars: testar den nya tv:n...


7 mars: "han som bara heter Johan" bygger lego med barnen, dvs en kompis som heter Johan precis som pappa, men som inte heter "Pappa Johan" utan så klart "bara Johan". =) Helt logiskt.


8 mars: Alva och pappa Johan dansar...


12 mars: jag börjar bli besatt... det är livsfarligt...


13 mars: packade väskor för att kunna gå på fest och sova hos kompisar i Stockholm en natt


14 mars: spelade fiskspel med frusen Alva...


15 mars: trädbeskärning... många grenar blir det...


Kommentarer
Postat av: Pysslica

Jättefina foton! Ni ser ut att ha haft en kul vecka.

2009-03-15 @ 22:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback