Veckans kortskiss...


Kolla in veckans kortskiss och de snygga tolkningarna
här...!

Mitt kort blev så här, väldigt inspirerat av all art journaling jag håller på med just nu... =)



Jag måste också passa på att säga TACK igen! TACK för alla fina kommentarer jag får. Jag önskar jag hade trippelt upp med tid varje dygn, minst, så att jag kunde surfa runt och återgälda alla kommentarer. Jag försöker bättra mig, men det går lite upp och ned med hur flitig jag är med att lämna avtryck. För kikar i era bloggar gör jag ju och suuuuger åt mig inspiration gör jag också! Tack för att ni finns!

Kommentarer
Postat av: K8an

Wow vilket kreativt kort! Jätte läckert!

Postat av: Cami

Men jösses! Vilket otroligt konstnärligt kort! Du är verkligen såååå duktig!

2009-03-10 @ 17:00:18
URL: http://camisscrapblog.blogspot.com/
Postat av: maria

Häftigt kort.. Håller med ovanstående - verkligen ett konstnärligt kort!

2009-03-12 @ 20:06:09
URL: http://favvis.blogspot.com
Postat av: Karin

Fantastiska grejer du gjort med Art journaling, blir väldigt sugen på kursen, är den helt online på en begränsad tid eller?



Jättefint!

Karin

2009-03-20 @ 08:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback