påskprinsessa


Här är en layout som jag gjort för
Purple Onion Designs. Ni minns kanske att Alva sa att hon var prinsessa, när hon hade påskkärringsutstyrseln på. :)

Jag har använt stämplarna vintage blank ticket, harlequins och en av stämplarna från ornamentals set. (Jag återkommer ofta till den sistnämnda... gillar verkligen det setet!)



Jag fick förresten ett härligt Hambly-paket tidigare i veckan. Tusen tack OLW och tusen tack Hambly...!



----------------------------------------------------------------------------------------------------
The layout above is called "easter princess". Alva dressed up as an "Easter witch" - a tradition we have here in Sweden - but she said she was a princess. :) I used a bunch of great stamps from Purple Onion Designs (they are specified with links above).

Earlier this week I got a great package from Hambly that made me very happy....! Thank you so much OLW and thank you so much Hambly! :)

Kommentarer
Postat av: sannaf

Ååååååååååååååååååååååå vilken underbar layout!!!

Super söööööööööt

Härliga saker du köpt!

Postat av: Angela

Jättefin layout! Gillar hur du har placerat rubriken.

2009-05-21 @ 20:44:50
URL: http://trivsammastunder.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fantastiskt fin LO! Som alltid när du varit i farten! :)

2009-05-22 @ 11:46:51
URL: http://peterlina.wordpress.com
Postat av: elina

OMG!! She looks like little green riding hood!!! very cute photos!!

2009-05-23 @ 12:18:49
URL: http://elina.typepad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback