Tjohoo... här är jag...!


Först var vi bortresta hela helgen och sen åkte jag bort med jobbet i måndags och kom hem sent igår kväll. Det är en rolig men lite väl intensiv vecka det här, för imorgon ska jag iväg och sova borta med jobbet igen...! Det blir skönt när det blir helg...

Hur som helst har allt det här flängandet och packandet och uppackandet av väskor gjort att jag inte hunnit med att jubla över
det här... min lilla hemlis som jag fått hålla för mig själv ett tag... ett gästdesignuppdrag för Brunkullan. Jag fick ett alldeles kalashärligt paket med roliga dekorationer och papper från Paper Trunk.

Kika in i Brunkullans blogg. De första tre layouterna är uppladdade där och så kommer det ett par till så småningom... :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

This is a crazy week. We were away all weekend and then I travelled to Copenhagen with my job Monday-Tuesday. I got home late yesterday evening, worked as usual today and tomorrow I'll go and stay the night away with my job again. I usually don't travel much at all and I don't know why all this had to happen the same week... =)

Anyway - I was very honored when the Swedish store Brunkullan asked me if I wanted to guest design for them. They sent me a fabulous package full of goodies and I created a few layouts for them, using Paper Trunk papers. You can see the three first layouts here and a couple of more will show up later on... :)

Kommentarer
Postat av: Uffe

Grattis Anna!



Intressant att läsa din beskrivning av hur du fastnade för en kul hobby. Och dina foton är så bra!

För att inte tala om din kreativitet och dina härliga kompositioner...

2009-05-13 @ 20:38:48
Postat av: Ida

Hej!



Ville bara tacka dig för att du tog dig tid att gå in i min blogg och ge mig din blogg adress. Jätte gulligt av dig. Jag såg ju dina lo´s hos Brunkulla och föll för dom direkt. Den är så enkla men härligt detaljerade. Verkligen min stil. Så nu ska jag följa din blogg noga =) Kram

Postat av: Katta

Du gör så härliga alster!

Jag har haft äran att titta på dina LO´s för Brunkullan irl, superfina!! :)

2009-05-15 @ 07:51:17
URL: http://kattapysslar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback