Cocoa Daisy's Fall Crop - det är dags nu!


Jag har varit hemma och vabbat med Linus idag, men det är inte någon influensa på G än, tack och lov.

Ikväll drar höstcropen igång hos
Cocoa Daisy...! :) Dessutom har vi precis fått en sprillans ny design på hela sajten och det är såååå fint. Kika in, vettja...!

Det blir massor med projekt, minikurser och utmaningar och förstås också lekar och utlottningar och allmänt pladder. =)

Jag fick decemberkitet i brevlådan idag - eller det är ju inte alls sant för det var förstås bara avin som kom i brevlådan och paketet fanns på macken - och det är sååååå fint. Elegant och om man vill lite juligt, men har man inte lust att göra jullayouter så kan man lika gärna använda det till något helt annat. :) Ett perfekt decemberkit med andra ord...!






Kommentarer
Postat av: Marie

Spännande! Spännande! Jag sitter väntar på "ingredienserna" till mina decemberkit. Ser fram mot det från Cocoa Daisy - men först väntar ju Novemberkitet som inte hunnit hem ännu..! Jag är bara lite, lite, lite avis för att du får dina i så god tid...

Postat av: Mellih

Låter kul! :D

2009-11-14 @ 17:30:17
URL: http://mellihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback