Förtrollad...


Ja, det är så jag känner mig. ;-) Jag var ju och såg New Moon igår kväll. Jag förstår precis varför recensenterna ger den dåligt betyg. Skådespelarinsatserna är i de flesta fall långt ifrån lysande. Många repliker känns styltiga och timingen är lite konstig. Tempot är lågt. Robert P gör inte alls Edward rättvisa. ;-)

Men det som är så fascinerande är att det inte gjorde någonting. Jag älskade den ändå. Jag ville inte att den skulle ta slut. 2 timmar var ingenting. Jag vill se den igen. Men allra mest fick den mig att vilja läsa böckerna igen.
Förtrollad, var det... =)

Kommentarer
Postat av: carina

Jag känner likadant=) totalt förtrollad♥

Även om böckerna är 1000ggr bättre,så tyckte jag den här filmen var bra mycket bättre än förra, både när det gäller skådisarna och och själva produktionen. Nu längtar jag tills filmen kommer på DVD så man kan se den igen och igen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback