Lite scrappat...


Jag har scrappat idag...! Tre layouter med Cocoa Daisys decemberkit... som jag alltså inte kan visa ännu... ;-) ...men jag har också fått en layout gjord till en av utmaningarna på cropen. Det var en annonsutmaning, med en hel drös med läckra annonser att välja bland. Jag gjorde min titel till den här layouten med inspiration från en av annonserna.

Ljuset är ju tokdåligt så här dags på dygnet, så ni får stå ut med att bilderna är lång ifrån perfekta...

Layouten handlar om stentrollshuset vi byggde i somras. Linus fick ju ett ryck någon gång i våras och gjorde stentroll, på stentroll, på stentroll. Han ville sen ta in dem och jag var inte jättesugen på det, tills någon kom med denna hus-idé. Det blev ett riktigt sommarprojekt det här, för vi började i juni och var klara först i augusti. :) Jag gjorde till och med gardiner och hängde upp i fönstret, men det syns inte på den här bilden.






Den här layouten har jag gjort efter min egen skiss, som är en av utmaningarna under cropen. Kika in på forumet för att se skissen. Om du är sugen på att hänga på, så är deadline för alla utmaningar söndag 22 nov, så det är gott om tid! :)








Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Läckra layouter Anna!!

Postat av: sandra

Superbes pages j'adoooore!!!!!

2009-11-15 @ 12:47:14
URL: http://lescrapdesandra.canalblog.com
Postat av: myamia

underbara layouter. jag älskar designen på titeln på stentrollens hus, magiskt snygg! kram mya

2009-11-15 @ 13:00:15
URL: http://www.myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback