Mer reklam för en kalaskul helg...!


Här är en liten tjuvkik på några av de projekt och "classes" som kommer att erbjudas hos
Cocoa Daisy i helgen. Om du inte redan är registrerad på forumet så hoppa in och gör det bums, så du garanterat är insläppt i tid...!

Tiderna nedan är när projekten läggs ut på Cocoa Daisys forum. Sen finns de naturligtvis kvar så att man kan se dem senare också. Deadline för utmaningarna kommer att vara 22 nov.

1 pm EST Sunday, dvs 19.00 på söndag kväll, presenterar Christine "Stamped and Stenciled". Härliga färger!




Saturday 12 pm EST, dvs klockan 18 på lördag kväll presenterar Ronda "Loads of Layers v.2". Garanterat tokinspirerande...!




7 pm Friday, dvs klockan 1 på natten mellan fredag och lördag presenterar Aida sitt projekt, ett fantastikt fint minialbum med tygklädda pärmar. Materiallista för att kunna göra sitt eget album finns på Cocoa Daisy's forum.

 


Kommentarer
Postat av: Marie/Mison

Hoppas att jag får tid att vara med! Man vet ju aldrig när man har ungar..

Postat av: påhlsson helena

jag hoppas att jag hinner vara med och att min knackliga engelska funkar...

2009-11-13 @ 08:36:51
URL: http://www.helenaspysselplace.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback