Twilight...


Jag la just upp min Twilight-utmaning på
Cocoa Daisy. Det är massa roligt "croppande" kvar och glöm inte bort att deadline för alla utmaningar är 22 november, nästa söndag. :) Man behöver inte vara prenumerant eller ha ett CD-kit för att kunna vara med och tävla...!

Jag inspirerades av bokomslagen och gjorde en layout om mitt en gång i tiden svarta hår. Är jag för gammal för att ha svart hår nu? Jag färgade håret för första gången på en hel massa år för några veckor sedan och jag var allt liiiiiite sugen på svart, men fegade till sist och nöjde mig med mörkbrunt. ;-)







Kommentarer
Postat av: Ida

O va fint du har gjort! Inte kan man väl bli för gammal för svart hår? Jag blir så sugen på att scrappa när jag tittar in hos dig. De va mitt stor intresse tills för ca 1 år sedan när både insperation och suget bara försvann. Nu är suget påväg tillbaka men inte insperationen. Jag har dessutom sålt nästan allt mitt matrial.



Kram

Postat av: Linda

Så fin!! :) Jag såg faktiskt första Twilight igår, det var på tiden. Precis som alla andra så blev jag lite smått förälskad i honom, hihi.

2009-11-16 @ 12:13:48
URL: http://www.knorrigt.com
Postat av: K8an

Tycker absolut du ska färga håret svart om du känner för det :)Tycker inte det finns någon ålder för sådant! Cool LO!

2009-11-16 @ 12:29:44
URL: http://imingarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback