Halloj hej...


Det är inte så gott om uppdateringar här... men snart kommer det att ramla in en del saker gjorda med Cocoa Daisy's superunderbara novemberkit. :)

Jag har hela munnen full med blåsor och det är hemskt jobbigt. :( Hittade i alla fall en liten hjälp idag i och med att J åkte till apoteket och köpte 
Aftex. Det funkar inte perfekt, men det är otroligt mycket bättre med än utan!

Vi hade en galen kväll. Linus var tvungen att ta medicin. 5 stackars ml av en inte speciellt otäck medicin, men han bara bestämde sig för att han tänkte vägra. Det blev alltså en tuff kamp här hemma. En låååång och tuff kamp. Middagen blev en timme sen och alla blev tokhungriga och skrek och var allmänt galna. Pust. Till sist tog han medicinen frivilligt och det gick jättebra. Håller tummarna hårt att han minns att det till och med var ganska gott när han ska ta den igen imorgon bitti...

Jag har pärlpysslat lite för första gången på evigheter. Jag virkar en del också... lite allmänt pyssel här och där. Hoppas bara att jag kan få känna mig frisk igen snart också! Ikväll kollar jag på hockey och slappar. Är toktrött!

Här är en länk till en vansinnigt snygg sida förresten.... som gör mig väldigt sugen på att skvätta med färg. =)




Kommentarer
Postat av: Marie

Jag se ungar - älskar man dem inte HELA tiden....? Du kikar väl in och tar en chans att vinna ett av mina kit!

Postat av: Malin.d

Huäää vet hur det e min sambo får blåsor ofta!

Sen dom slutade med cenacorte på apoteket så har han inte hittat nått som funkar riktigt, men vissa tandläkare har ett medel som heter oralmedic, googla på det så hittar du det, det hjälper =)

Tänkte bara kika in å säga att jag precis såg det här

http://www.twopeasinabucket.com/userblogpost.asp?id=43080

Så kul Anna!!!

Kram Malin

2009-11-01 @ 18:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback