Kombinationen


Jag har gjort en layout till kombinationsutmaningen hos SWE Scrapbook. Det är en utmaning där du får tre saker givna, som måste vara med på ditt alster. Den här gången är det filt, korsstygn och färgpennor som gäller och så här blev min layout. :) Kika in i
SWE-bloggen på de snygga sakerna de andra i teamet gjort...!

Jag använde "masks" från Heidi Swapp som mall för min filtbit och ramen jag ritade och färglade med färgpennor.

---------------------------------------------------------------------------------

I've created this layout for a combination challenge at SWE Scrapbook. Three things were given and had to be included on the layout: felt, cross stitches and coloured pens. Check out the SWE Scrapbook blog to see other layouts from the team...!

I used my masks from Heidi Swapp as a template when cutting the felt and drawing the frame.


Kommentarer
Postat av: Linda

Den är verkligen superfin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback