20 mönstrade papper


Ni får inte missa det jag skrev om Grekland lägst ned i
det förra inlägget. :)

Den här layouten har jag gjort till SWE Scrapbook. Utmaningen bestod i att använda minst 20 olika papper från spillbitshögen. Jag visste inte alls vad jag skulle göra när jag började plocka med mina spillbitar, men efter en stund kom jag på att jag skulle täcka hela min bakgrund. Resultatet blev en väldigt rörig bakgrund, men med hjälp av symaskinen och den stora titeln tycker jag ändå att jag lyckades få fotot att synas.

Känner ni igen papprena...? En del är riktigt gamla... =)

-------------------------------------------------------------------------------

I created this layout for SWE Scrapbook, for a challenge to use at least 20 different papers from your scraps. Do you recognize all the papers I used...? Some of them are really old. =)




Kommentarer
Postat av: Ulrikaulrika

Tycker den är superfin och kul att du scrappat rallytröjan! :-)

Postat av: Fia

Ååå så himla fin!! Stor liftvarning!!

2009-09-27 @ 22:58:49
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com
Postat av: Åsa Merving

Så fin den blev när den blev klar!

2009-09-28 @ 10:01:51
URL: http://merving.blogspot.com
Postat av: nick /Helene Siermans

Wow, det blev ju superläckert. Tycker inte alls att bakgrunden blev så rörig. Men kanske är det ramsömmen och titeln som får det att kännas så.

2009-09-28 @ 19:28:22
URL: http://helenesscrapbooking.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback