Ännu mer Cocoa Daisy


Det blir mycket
Cocoa Daisy-prat här i bloggen. :) Här är ytterligare några layouter gjorda med septemberkitet. Den första handlar om Mario-svampen som jag virkade till Linus i somras.




Den här handlar om det lilla bildkorsordet vi gjorde till Linus i påskas. Han fick lösa det för att få en ledtråd till vart han skulle leta efter påskäggen. =)






Den här sista blev lite för personlig, så jag blurrade bort hela texten. En massa tankar bara, som jag helst håller för mig själv... :) Jag stansade ut stora cirklar ur lace-pappret och använde dem som "mask" när jag sprayade med glimmer mist.




Något annat ni inte får missa är det här...



Japp, det är dags för en Cybercrop igen, 13-15 november.... boka in genast...! :) Massor med skoj utmaningar och aktiviteter kommer vi bjuda på...! Det planeras för fullt runt om i världen.

--------------------------------------------------------------------------------
Here are three more layouts that I made using the Cocoa Daisy September kit. The first one is about the crocheted Mario mushroom that I made for Linus this summer. :) The second one is about a simple crossword that we made for L this easter. He had to solve it to find out where to go search for the easter eggs. =) The third one got a little too personal, so I decided to blur the text... But you can still see how I used circles from the lace paper as a mask when applying glimmer mist. :)

Don't you just love the blinkie above? Ronda created it and I'm soooo looking forward to the Cybercrop we're having on the 13-15th November....! We're going to have so much fun...!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättefina! gillar din stil mycket! Vad har du för format på bilderna?

2009-09-16 @ 21:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback