Cocoa Daisy's septemberkit


Det är obeskrivligt härligt att öppna paketet och plocka fram ett nytt kit...! :) Även om jag sett bilder och vet ungefär vad som finns i det så blir det en helt annan sak att faktiskt få se sakerna på riktigt och att få ta i dem och lukta på dem. Bilderna gör det aldrig riktigt rättvisa. :) Alla scrappare som läser (och det är väl mest bara ni som läser) förstår nog... =)

Här är mina första 2 layouter gjorda med
Cocoa Daisy's septemberkit.

Linus första skoldag. Jag tog det här fotot på morgonen och det går väl inte att missta sig på att han var väldigt glad och uppspelt över att det äntligen var dags.






Alva satt bra länge och ställde fiskar i en lång rad... sen blev det inte som hon ville, soffan var i vägen och hon blev rasande arg och välte omkull alla fiskar...







Kommentarer
Postat av: Linnea

Så snygga båda två!!

Postat av: Angela

Åh vilka fina sidor, särskilt den översta gillade jag extra mycket. Så himla fint foto, det riktigt lyser om honom... :)

2009-09-10 @ 23:28:11
URL: http://trivsammastunder.blogspot.com
Postat av: Ulrikaulrika

Superduperfina!

2009-09-11 @ 11:07:55
URL: http://www.ulrikaulrika.se/
Postat av: Linda

Sååå härliga layouter bägge två!

2009-09-11 @ 11:19:46
URL: http://www.knorrigt.com
Postat av: Anonym

these are beautiful Anna!!! Your "time" layout made it to twopeas top ten!!! gorgeous work!! Again!!

2009-09-14 @ 19:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback