Härlig helg i Linköping...


Nu är jag hemma efter en härlig helg på scrapträff i Linköping..! Tusen tack till hela gänget som fixade träffen! Det var supertrevligt och jag fick minsann en liten hög med layouter gjorda också. Förhoppningsvis lyckas jag fota några av dem imorgon.

-------------------------------------------------------------------

I've been to a crop all weekend and now I'm back...! I had a great time and I even got a bunch of layouts done... :) I hope to be able to take photos tomorros... :)

See you later...!

Kommentarer
Postat av: Åsa Merving

Tack själv för "ett trevligt bord"

Postat av: silwerstar

Nu var ju inte jag med och scrappade, men det var kul att se dig och få säga hej iallafall! :D

2009-09-07 @ 16:58:00
URL: http://silwerstar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback