Hello my name is Linus


Jag gjorde den här layouten på scrapträffen i Linköping för ett par veckor sedan. Målet var att klämma dit så mycket saker som möjligt... och jag vet inte vad jag tycker om det röriga resultatet, men kul var det i alla fall. =)
 Mahlin gjorde en toksnygg layout i enkel stil och lyckades bättre med sitt uppdrag än jag med mitt, tycker jag. 

Jag har använt en del riktigt gamla godingar på den här layouten... som hängselspännet från Karen Foster. :) Jag har också använt en hel hög med stämplar från Purple Onion Designs.

 

Kommentarer
Postat av: Lisa x

Oh wow, busy LO for you Mrs, but loving it.

Love all the layers, so much to look at. Fab work : )

xx

2009-09-22 @ 13:17:51
Postat av: mirjam

hi:) it's the first time i leave a comment on your blog....i just want to say that i love your work alot, it inspire me!!!your pictures on the lo's are always very beautiful too!!!

Postat av: Karin

Hej! Jag har läst din blogg ganska länge nu men inte kommenterat. Tycker iaf att du gör helt fantastiska LO:s och är såå imponerad av hur mkt du hinner! Vart hittar du all din craft-cardstock?? Jag älskar det men vet inte var man hittar det längre! Hade!

2009-09-23 @ 10:43:29
URL: http://kakan84.blogspot.com
Postat av: Lisbet

Helt underbara layouter. Gillar den andras rutiga bakgrund m.m.



Nu har jag tagit mig tid att surfa runt genom ”min bloggrunda” – sida. Roligt att du är med på sidan. Många har frågat efter en blinkie så de kan länka tillbaka som tack för att de får vara med. Nu finns det en blinkie att hämta hem på; http://minbloggrunda.blogspot.com/

2009-09-26 @ 13:08:26
URL: http://www.digiscrapp.blogspot.com/
Postat av: Lisa x

What cool cool LO's Anna.

I've admired your work and style for a long time now, it's become funkier lately though. Really love it xx

2009-09-27 @ 09:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback