Mer från Cocoa Daisys augustikit


Här kan ni få se ett smakprov på vad Ali Edwards skapat med Cocoa Daisys septemberkit...! Väl värt att kika in på...!

...och medan jag väntar på att mitt kit ska dyka upp har jag fortsatt att scrappa med augustis kit + add ons. Jag gjorde bland annat ett enkelt litet accordion-album till Linn, kusinen som fick sitt namn i helgen.




Jag har också gjort en layout som handlar om att Alva verkligen visat att hon vill göra saker precis som sin storebror, nu i sommar.



Plus en layout om när vi var på lådbilslandet i somras och Alva hade väldigt kul när hon kikade på Linus när han körde. (Det blir väl en annan sida någon annan gång, om hennes äventyr i traktorlandet.)



---------------------------------------------------------------------

Here you can see what Ali Edwards herself created using the Cocoa Daisy September kit...! You really need to check it out...!

...and while I'm waiting for my kit to arrive, I've continued playing with the August kit + add ons. I made a very simple accordion album for Linn, the little cousin who got her name this past weekend. I also created a couple of layouts about Alva. The first one is about how she really wanted to do everything like her big brother this summer. And the second one is from our visit to Lådbildlandet, when she really enjoyed watching L drive the little cars.

Kommentarer
Postat av: annica

Vad snyggt och smart att göra en ram med journaling. Det måste jag testa..

Postat av: myamia

underbara layouter o fint album. du sprider en massa inspiration. kram

2009-09-03 @ 01:01:51
URL: http://www.myamias.blogspot.com
Postat av: Kristina

Åhhh vad jag gillar dina sidor !Ha en underbar kväll.

2009-09-03 @ 15:45:25
URL: http://selhammer.blogg.se/
Postat av: Pysselpetra

Underbart album!!

2009-09-04 @ 20:40:01
URL: http://mittkreativakaos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback