Projektalbum

Har ni sett att det är full fart hos SWE Scrapbook? Igår startade en ny utmaning som heter "Projektalbum". Den här första utmaningen går ut på att göra en modern "Mina vänner"-bok. Jag gjorde ett litet album där jag tänkte låta Linus och Alva svara på samma frågor en gång om året. Det blev ett väldigt enkelt album och jag printade ut flera ex av frågorna och skrev sedan svaren för hand.

--------------------------------------------------------------------------------

There's sooo much going on over at SWE Scrapbook. Yesterday we started a new challenge, called "project album". This first challenge is to create an album with questions - for yourself, for your children or maybe for your friends. I made this very simple album about Alva and Linus, and I'm planning to ask them the same questions once a year, to see how their answers changes.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback