Sjukling...


Ny vecka - ny
kortskiss. Peterlina har ritat skissen och så här blev mitt kort:

-----------------------------------------------------------------------

New week - new cardsketch. The sketch was made by Peterlina and this is how my card turned out:




Jag mår ganska urk idag. Dunderförkyld. Barnen är hemma eftersom skola/dagis/fritids är stängt och jag hoppas att de går med på att ha en väldigt lugn dag, för något annat lär jag inte orka... Typiskt.

------------------------------------------------------------------------

I'm not feeling all that well today, having a terrible cold. The kids are at home, because school/daycare is closed today. I hope they'll accept that we won't do anything exciting today, because I just don't have the energy.


Kommentarer
Postat av: myamia

usch så trist att du känner dig dålig. hoppas ni får en lugn dag. kortet är iaf ljuvligt :) vart har du hittat hambly-ljuskronorna? kram mya

Postat av: Linda

Stackare, krya på dig! Kortet är jättefint!

Kramar

2009-09-21 @ 12:03:37
URL: http://www.knorrigt.com
Postat av: Lisa x

Poor you : (

Sorry you aren't feeling well.

I didn't realised it's been a little while since I visited you here. Lovely Lovely creations my dear.

Hope you feel better soon xxx

2009-09-21 @ 15:23:21
Postat av: rebecka

jättefint kort :)

2009-09-21 @ 21:21:18
URL: http://rebeckascrappar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback