Virkat...


Jag har virkat lite igen.
En svamp var ju det första jag gjorde och nu har jag testat att göra en Bombomb också. Otroligt roligt. :) Själva virkandet går bättre och bättre. Jag har lite svårt att hitta rätt när det blir alldeles för smått, men det funkar. Däremot är jag inte så bra på att sen sy ihop delarna, men jag kanske lär mig. Håller på med en lite krångligare figur nu och jag har väl virkat 8 delar än så länge och jag har ganska många kvar, så när det blir dags att sy ihop den så får jag om inte annat öva ordentligt... =)



I've been crocheting a little again. I love the patterns found here and this time I made a Bombomb. I feel it's getting easier and easier, even if I still get in trouble when things are too tiny. When finishing this little one I realized I'm not all that good at sewing the pieces together. But I guess I just have to go on practicing... =)

Kommentarer
Postat av: JennyB

Åhhh, en så ljuvligt söt liten BomBom.

Hur ser din svamp ut nyfiken

//JennyB


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback