Jag vill köpa fler skor...!


Jag har aldrig varit speciellt skointresserad utan har oftast haft ett favoritpar åt gången som jag gått i jämt och ständigt, tills de gått sönder alldeles fullständigt.

Nu har jag plötsligt fått värsta rycket och köpt flera par skor under de senaste månaderna. Det är som att jag aldrig fattat förut att man kan ha skor av olika sort. Köper man lite finare skor behöver man ju faktiskt lite vardagligare skor också. Det behövs flera olika modeller och typer av skor i garderoben. Eller hur? (Håll med nu!)

*planerar nästa skoinköp*






Kommentarer
Postat av: Angela

Jag håller absolut med! Hade gärna velat ha ballerina och converse i alla nyanser som finns... det är kul att matcha... :)

Postat av: Marie

Jag håller med! :)

2010-04-13 @ 18:22:14
URL: http://www.sockergrynet.se
Postat av: Ellinor

Håller med jag också! Tänk bara på stövlar.. man behöver ett par låga, ett par höga, ett par fodrade, ett par utan foder, med och utan klack, i både brun och svart uppsättning såklart.. och det är bara stövlar det.. fast min passion är gympaskor i olika härliga färger dock ;)

2010-04-13 @ 19:18:30
URL: http://ellisonscrap.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag har också varit sådan förut. Dessutom har jag kommit på att jag alltid letat sandaler alldeles för sent - när det redan är utplockat... Det är ju NU man ska börja leta. :) Jag jobbar dessutom på Skopunkten sedan ett par månader tillbaka och idag kom jag hem med fyra par sandaler - jag som nästan aldrig hittar några alls. Man blir skadad av att se alla skor hela dagarna. :)

2010-04-13 @ 23:40:57
URL: http://www.knorrigt.com
Postat av: MiaKvack

Självklart! :-)

Mitt problem är att jag har lite knasig form på fötterna och har svårt att hitta skor som passar. Jag får helt enkelt nöja mig med de som sitter ok, oavsett hur de ser ut. Jättekul.

2010-04-14 @ 06:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback