Just nu...


...försöker vi desperat städa i ordning så att en hel hög med 6-7-åringar kan stöka till igen under eftermiddagens kalas. :)

...konstaterar vi att den laktosfria tårtbottnen sprack, men att barnen säkert inte bryr sig om ifall tårtan är lite knasig. *hoppas*

...har jag blivit besatt av nagellack.

...längtar jag efter att få scrappa. Jag säger bara Cocoa Daisy och majkitet... mums! Och den 23-25:e april är det dags för Cybercrop!

...känner jag att det är dags att se New Moon för andra gången snart. =)

...hinner jag inte riktigt med att ladda upp och redigera foton så som jag skulle vilja.

...dricker jag kaffe i hopp om att hitta lite mer dammsugningsenergi.

...är jag rätt nöjd med att vi i alla fall gjort en första sortering av de två kaotiska leksakslådorna som stått i vardagsrummet i en hel evighet och lite till.




Kommentarer
Postat av: Marie/Mison

Ägnade hela dagen åt att sortera leksaker igår. Fick ihop en stor säck + en blå IKEA påse som sonen ska få sälja på loppis. Kanske man ska inför pengar som present istället?? Det blir så mkt saker....

Postat av: Monnah

Det låter bra! Mina naglar har fått fnatt och skivar sig jättelångt ner och just därför vill jag desperat få fina naglar som jag kan lacka...

2010-04-10 @ 12:49:08
URL: http://monnahs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback