Mer om inkörsportar...


Jag googlade på inkörsport och de allra flesta av de första träffarna handlar som väntat om missbruk. Men förutom "huvudräkning: en inkörsport till matematiken" så hittade jag också den väldigt roliga träffen "
Fu - Inkörsporten till Mora". =)

Jag gissar att inte speciellt många av er som läser den här bloggen förstår det roliga i det, men jag tänkte att jag kunde dela med mig ändå. *skratt*

Ni som hellre läser om scrapbooking kan ju ta och titta in hos Kortskissen och spana in Lindzis fina kiss...! Jag lyckades inte få något kort gjort i tid, men det finns förstås en hel hög med inspirerande kort från de andra i teamet...! Kortmakeri, en inkörsport till scrapbooking, kanske...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback