Baklänges hybrid...


Eller helt enkelt digital? Fast med en papperslayout som bas. Hm... Hur som helst så var det så att jag satt och tittade på min fotade papperslayout på skärmen och tyckte att något saknades. Så då la jag till lite "grunge". =) Jag använde underbara fjärilar designade av Katie Pertiet och worn edges (på fotot) av Lynn Grieveson (båda från
http://www.designerdigitals.com/) och vips kändes det lite bättre. =)

Chipboardfjärilarna är från Maya Road och papprena från Lily Bee.



I've been talking about a layout that I called a "backwards hybrid" but I'm not sure if that's a good name. I guess it is a digital layout, only that I used a paper layout as a base. What actually happened was that I took a photo of my layout and when I was looking at it at my screen I didn't like what I saw. Something was missing, and I decided to add some "grunge". After adding the gorgeous butterflies designed by Katie Pertiet, and the worn edges (on my photo) by Lynn Grieveson (both from http://www.designerdigitals.com/) I immediately felt better. =)

The chipboard butterflies are from Maya Road and the papers from Lily Bee.



Kommentarer
Postat av: Marie

Så snyggt!! Vad påhittig du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback