Den där vågformen...


Tack för era kommentarer! Det känns bra att höra att det inte bara är vi som har barn med häftigt humör. =)

Jag fick en fråga om hur jag gör den där vågformen som jag ofta har med på mina layouter - och tänk, när jag bläddrar på datorn bland mina gamla layouter så stämmer det ju att den dyker upp både här och där. Den äldsta av de här tror jag att jag gjorde 2007 och det finns ganska många fler "vågade" layouter i gömmorna. =)

Hur som helst så är svaret att nix, jag har inte gjort någon mall. Jag ritar upp min vågform varje gång och klipper sen. Ibland blir det några försök med pennan innan jag får till det som jag vill, men oftast går det ganska bra.

---------------------------------------------------------------------------------
I got a question about how I create the wavy shape I often use on my layouts. And yep, when I looked through my layouts on my computer, I found quite a few... =) I believe the oldest one of these was made in 2007 and there are more of them too.

The answer to the question is that I just draw a curve with a pencil and then use my scissors. I don't have a template, but draw a new curve each time. Sometimes it takes a few tries, but most often it works out pretty well.
















Kommentarer
Postat av: Charlotta

Oj, det var många "vågade" LO´s :-)

görfina !!!



Ha det gott !



//Charlotta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback