Färgglatt och glädjefnatt...


Vi överraskade Linus med tv-spelet "Super Mario Galaxy 2" tidigare i sommar. Inte helt oväntat så fick det honom att stråla av glädje och bubbla av entusiasm... =) Själv var jag lite besviken (eftersom jag aldrig spelat ettan och inte hade någon koll) på att man inte har samma möjlighet att vara flera spelare samtidigt som i New Super Mario Bros. Hur som helst - spelet gjorde succé hos Linus i alla fall och jag tror att det ÄR ett roligt spel, men det är mest kul för en spelare i taget.


Kommentarer
Postat av: carina

jag förstår hans glädje, det är ett jätte roligt spel!!! :) jag och Marcus brukar spela det tillsammans såtillväga att en har kontrollerna och den andra sitter och försöker bestämma vad den andra ska göra haha



super fin layout♥

Postat av: Scrapanna

Hej Anna!

Vilken fin layout!



Som du märkte dök jag inte upp i tisdags. Dels såg jag mailet först idag och dels var jag på väg med det kära försenade SJ till Göteborg. Däremot ska jag försöka komma på tisdag om ni träffas då.



Jag använder min emailadress i den här kommentaren.



Ha det bra



Anna

2010-08-19 @ 20:02:47
Postat av: Linnea

Åh vilken härligt glad layout!! Jag blev lite besviken när ettan kom och jag insåg att man inte kunde vara två...

2010-08-19 @ 20:36:28
URL: http://lillnea.blogspot.com
Postat av: Lina

Superhärlig LO!

Vi gjorde precis samma sak i somras, köpte hem tvåan. O precis som du blev jag lite besviken över att man inte kan vara fler spelare på samma sätt i vanliga Mario. Men men, E var nöjd :)

kram

2010-08-20 @ 06:09:00
URL: http://ltannerfalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback