Kortskiss nr 104


Idag är jag hemma från jobbet och kurerar mig efter en jobbig febertopp igår eftermiddag och kväll. Fy vad uschligt man kan må när temperaturen i kroppen stiger...! Jag låg i soffan och frös så jag skakade och trots att tempen aldrig gick över 39 grader så mådde jag alldeles förfärligt dåligt. Jag är förresten rädd att det är jag som är den som gnäller och klagar mest när jag är sjuk, i den här familjen... ;-)

Alva hade feber i drygt 12 timmar i lördags och sen verkade hon må rätt bra igår, så jag hoppas att det blir samma snabba tillfrisknande för mig. Febern verkar borta i alla fall och det är ju steg ett, men jag känner mig rätt svag och konstig.

Kolla in hos
kortskissen, för att se den fina skissen gjord av Nenne och alla tolkningar gjorda av teamet! Själv har jag fått lite dille på att limma fast snören på sistone... :)



För att svara på frågorna i förra inlägget så är det förresten det vita och svarta "stänket" som är sprayfärgen. Det gröna och blåa är akvarellfärg. Jag är ganska säker på att Debee kommer att ha fler kurser, så håll utkik om du är intresserad...! Till just den här sidan har jag använt tjockare kartong, men det funkar säkerligen på cardstock också. Lite knöligt kan det ju alltid bli av mycket färg, oavsett sort, men det brukar inte störa mig så mycket.

Kommentarer
Postat av: Lilla07an/Maria

Tack för dina svar! :) Jag får helt enkelt prova jag med.

/Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback