Spela kubb...


Ni glömmer väl inte att kika in hos
kortskissen, som drog igång igen idag. Jag har inte med något kort den här gången, men ser fram emot en inspirerande kortskisshöst!

Apropå att kika... så kommer här en liten tjuvkik på septembers kit från Cocoa Daisy. :) Vänta bara tills ni får se resten...! Jag kommer att vänta väldigt otåligt vid brevlådan i slutet av den här veckan... =)



Och här är en tjuvkik på en add on:



Och så var det ju kubb det skulle handla om. Här är en layout jag gjorde för ett par veckor sedan. Jag tycker att fotona på Alva som spelar kubb är så söta... :) De är tagna hos barnens farmor, i början av sommaren. Vad fort tiden har gått...! Hur kan det vara dags för skola, dagis och jobb redan?



--------------------------------------------------------------------------------
And a short version in English:

Check out the card sketch blog and the new sketch for this week!

Also take a peak at the September kit from Cocoa Daisy! The first photo is showing some details from the main kit and the second photo gives you a glimpse of one of the add ons...! I am sooo looking forward to this happy kit to arrive! :)

The photos of Alva in the layout above was taken in the beginning of this summer. I can't believe how fast time has gone by. How can it be that we're soon off to work, school and daycare again?




Kommentarer
Postat av: Marie/Mison

En sneak helt i min stil kan man säga. Finfin layout också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback