Drömmer om sommar...


Den här layouten gjorde jag också på träffen i Ärla förra helgen. Fotona är från sommaren 2008... tänk om det kunde ta och bli sommar igen snart...! :)

Det mesta här kommer faktiskt från ett gammalt Cocoa Daisy kit. Ni kanske tycker att jag är tjatig... men faktum är att eftersom jag använder så lite material på varje layout så har jag ofta ganska mycket kvar efter att jag gjort de layouter jag "måste" göra och vissa (öhm, ganska många faktiskt) kit blir såna favoriter att jag behåller dem samlade så att jag kan gå tillbaka och plocka grejor från dem när jag senare har lust. Jag gillar verkligen att ha den där basen av matchande material, som jag sen kan lägga till andra grejor till så som jag vill.

Det här pappret med gröna prickar är förresten snudd på mitt mesta favoritpapper någonsin. Det kommer från SEI och prickarna är liksom glansiga och lite upphöjda. Såååå fint! Jag har glömt bort att jag borde dammsuga internet och se om jag kan hitta fler såna någonstans...! :)



Kommentarer
Postat av: sanna

Jag längtar också efter sommar!!!!

Urmysig layout!

KRAM

Postat av: ÅsaF

Tjusig layout!!

2010-02-07 @ 09:38:29
URL: http://asaf.blogg.se/
Postat av: Zarah

Gryyyyymt snygg!!

2010-02-07 @ 10:10:47
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Marie/Mison

Åh,jag längtar också till sommaren. Jag gör som du med mina kit, gömmer undan och plockar lite nu och då...

2010-02-07 @ 12:16:23
URL: http://gulavillanivallen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback