Inspirerad av en plastkasse...


Kika in i
Cocoa Daisy's DT-blog så får ni se plastkassen som inspirerade mig till att göra bakgrunden till den här layouten. :)





Usch, jag har rätt ordentligt ont i huvudet och halsen känns inte alls rolig... Det har varit på gång ända sedan i lördags, men jag har känt mig ganska pigg under dagen idag - fram till för ett par timmar sedan. Sen har jag upptäckt att det verkar gå tåg mellan Strängnäs och Stockholm idag i alla fall. Fast det är ordentligt med förseningar så det känns apselut rätt att jag stannade hemma. Men hur som helst - att allt skulle vara inställt stämmer i alla fall inte och antingen har jag bara läst lika bra som en blind höna eller så hade SJ skrivit fel och har nu ändrat... ;-)

Vad som händer imorgon återstår att se. Känner mig lite ynklig just nu...

Jag skulle nog inte ha grävt så mycket gångar förut idag. Det var ansträngande. Men roligt. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback