Inställda tåg...


Alla tåg mellan Strängnäs och Stockholm verkar inställda idag också. Jag har inte riktigt klart för mig hur många ersättningsbussar det har gått, för jag försökte inte ens ta mig till jobbet idag. Det blir väl en dag flexledigt med ansökan i efterhand och jag antar att den kommer att beviljas. ;-) Frågan är hur det blir imorgon? Jag hade liksom tänkt mig att trafiken skulle komma igång under dagen idag så att jag hann se att det såg hyggligt stabilt ut innan jag skulle ge mig iväg imorgon. Stockholmsvägarna verkar ju ha varit hyggligt igenproppade eftersom alla var tvugna att åka bil så att åka ersättningsbuss kan ju knappast ha varit ett snabbt och smidigt alternativ. Men jag är som sagt inte ens säker på om det gått några bussar. Informationen från SJ förändras hela tiden och den är minst sagt otydlig. Det märks att de försöker, men de lyckas tyvärr inte...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback