Jag kan inte låta bli...


...att undra vad Prima har för en stor hemlighet på gång. Och att länka till
deras inlägg, för jag vill förstås vara med och ha chansen att vinna en himlans massa godsaker... :)



------------------------------------------------------------------------------------------

Prima has a big secret going on, and I can't help but being very curious... Check out their post here. And yes, I would most definately LOVE to win that huge and fabulous prize...! :)

------------------------------------------------------------------------------------------

J och L är hemma igen och nu är L sjuk också. Rena rama sjukstugan. Alva sov väldigt lugnt och bra natten till idag, så jag hoppas att vi kan få en hygglig natt trots 2 febriga och hostiga barn. Och en hostig och snorig mamma... Jag undrar hur länge J klarar sig från det här?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback