Projekt 365, 15-21 februari


Jag är fortfarande krasslig och idag vaknade Alva med feber också. Det är mest synd om henne, för J och barnen skulle enligt planen åka till barnens farmor idag, men nu blev det bara killarna som åkte och Alva och jag får stanna hemma och försöka kurera oss. Film i soffan är nog ett vinnande koncept en sån här dag.

Lite scrappande hoppas jag att jag ska orka med också.
Cocoa Daisy's marskit dök upp häromdagen och det är förstås alldeles oemotståndligt. Ett par små tjuvtittar kan ni förresten få... Blir alldeles lycklig av de härliga färgerna och de fina detaljerna. Jag kunde förstås inte motstå de underbara add-ons:en (tilläggspaketen...? bra svenskt ord?) och båda dessa sneaks innehåller både huvudkit och add ons.





Annars var det ju projekt 365 jag tänkte fortsätta med...

15 februari, Alva och jag är på väg över skolgården för att hämta Linus.


16 februari, Linus hade precis tappat den andra framtanden där uppe, när vi kom för att hämta honom.


17 februari, det är mycket OS nu... vi är ett gäng som tippar all längdskidåkning + den alpina skidåkningen och det är den sidan som är uppe på datorn på bilden. (Jag ligger 3:a av 15 just nu och är mycket nöjd med den placeringen...=)  Annars så är ju datorn ett bra komplement till tv:n när man måste titta på två grenar samtidigt... :)


18 februari, jag fick mitt första nummer av den franska tidningen entreARTistes. Superkul att få öva lite på franskan... :)


19 februari, Alva med glitter i håret...


20 februari, finaste Linusen pysslar i en pysselbok


21 februari, snö, snö och åter snö...




Kommentarer
Postat av: Kristina

KUL med ny tidning...men den finns inte att köpa i sverige ,eller?

Postat av: Angela

Det var ett ljuvligt foto på Linus den 20:e februari, såå fint! :)

2010-03-01 @ 20:27:54
URL: http://trivsammastunder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback