Projekt 365, 9-14 februari


Jag är lite efter med uppladdningarna, minst sagt...

9 februari, jag tänkte att jag skulle vara med på bild själv igen... nu ett år äldre än förra gången. :)


10 februari, jag unnar mig lite shopping igen... en jeanskjol som jag verkligen fastnade för...


11 februari, barnen kramas innan läggdags. När en av oss är själv och lägger båda barnen har vi börjat läsa för dem i soffan i "lekrummet" och sen får de gå till sina sängar. Linus läser ibland själv en stund och ibland släcker han direkt, medan Alva fortfarande behöver sällskap tills hon har somnat. När J lägger henne går det ganska snabbt och när jag lägger henne tar det en evighet och hon hittar på 1000 tricks...


12 februari, jag beställde ett helt gäng med ColorWash-flaskor från
Weralena och nu är de här - tjoho!


13 februari, jag var i Stockholm och hade en jättemysig dag med tjejgänget. Skummad hummersoppa med lax blev det till lunch.


14 februari, finaste Alvan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback