Veckans kortskiss...


...är ritad av Monnah och min tolkning blev så här:



Kolla in alla andra fina kort
här.

Jag har färgat in spetsen med hjälp av Adirondack Color Wash och den är egentligen lite ljusare grön IRL. Jag efterlyste en svensk butik som säljer Color Wash för ett tag sedan, för när jag gick den senaste Art Journaling-kursen med DinaW blev jag så sugen på fler färger. Tyvärr hittade jag dem inte någonstans här i Sverige och eftersom de väger en del så blir frakten från USA så dyr så jag drog mig för att beställa därifrån.

Gissa om jag blev glad när jag av en annan anledning snubblade in hos Weralena nu i helgen och hittade en hel massa färger av Color Wash och det till det fantastiska priset av 35 kr/flaskan! :) Scrolla ned på första sidan i butiken, eller sök på "Color Wash" i sökfältet längst ned.







Kommentarer
Postat av: Anonym

this is absolutely stunning!!! i love the colorwashes too lately!!!! beautiful work!!

Postat av: Monnah

Ja, ditt kort blev så vackert! Tack för tipset, förresten. Jag har också varit lite sugen.

2010-02-11 @ 00:13:18
URL: http://monnahs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback