365 foton 2010


Jag gav mig på "Projekt 365" förra året, d.v.s. att ta ett foto om dagen under hela året, men jag tappade sugen ganska snart. Redan i mars gav jag upp fullständigt, eftersom det inte var roligt längre.

Det kanske är lite dumdristigt att tro att det ska bli annorlunda i år, men jag tänkte i alla fall prova. :) Det skulle vara väldigt skoj om jag lyckades hålla ut. Det är ju inte hela världen om jag missar ett foto här eller där, men jag har tänkt att jag verkligen ska försöka fortsätta, även om det blir glapp.

Än så länge är läget i alla fall under kontroll... men då har jag inte ens börjat jobba igen ännu, utan den verkliga vardagen drar igång först på måndag.

1 januari, barnen har det mysigt hemma hos
Ulrika med familj


2 januari, Linus i bilen på väg hem från Gbg


3 januari, jag försöker städa pysselrummet


4 januari, Alvas dagiskompis med lillasyster är på besök och barnen leker tåg


5 januari, Alva och Johan spelar Roqfort


6 januari, det är kallt...!


7 januari, nyklippt Johan


Jag har lekt lite vid datorn idag också. Förra året gjorde jag en egen mall som jag tänkte använda men nu har jag använt en snygg mall från Designer Digitals (Katie Pertiet). Bakgrunden är från 2Peas (Erica Hernandez) och också scalloped-kanten är från 2Peas (Betsy Tuma). Till den här första sidan har jag också använt ett rött papper från Designer Digitals (Katie Pertiet).

Det är ju egentligen slutet av vecka 53 det handlar om, men jag har än så länge kallat den vecka 0 istället.


Kommentarer
Postat av: Ensamma mamman

o vilka fina foton du har tagit. Och sammanfattningen var så snyggt gjord. Ska bli roligt att följa. Håller tummarna för att du fixar hela året. jag kör oxå och har en sepciell blogg där jag lägger ut bilderna. Men vissa dagar blir de två bilder. en till bloggen och en privat. Kram

Postat av: cattis

Vilka fina foton! Och jag gillar också din sammanfattning. Har också påbörjat detta fast veckovis. Sen om jag fotar varje dag...det får vi se. Även hur länge jag håller på ;) Har inte photoshop men använder mig av ett tips med länk som dom skrev om på scrappiz. Och det var kul! =)

2010-01-09 @ 16:35:56
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Angela

Kul att se dina bilder, hoppas få se heeela året! :) Håller också på, än så länge går det fint, 11 dagar avklarade, och än är det iaf kul som 17! :)

2010-01-11 @ 21:45:25
URL: http://trivsammastunder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback