Använd tårtpapper


Materialutmaningen hos
SWE Scrapbook lyder: använd tårtpapper...! Jag har haft en hög rektangulära tårtpapper liggandes i scraprummet rätt länge och nu fick jag äntligen ett bra tillfälle att faktiskt använda dem. Jag skrynklade ihop ett av dem till en fyrkantig fotomatta och sydde fast fotot i tårtpappret. Jag använde en bit cardstock bakom tårtpappret, för att stabilisera lite.



Layouten handlar om Alvas små fötter som kommer tassande in till oss varje natt... Jag önskar att hon kunde börja sova hela nätterna i sin egen säng, men samtidigt inser jag att jag säkert kommer att sakna de tassande små fötterna så småningom... de blir stora så förfärligt snabbt, barnen...!

Kommentarer
Postat av: Drullputta

Åh va snyggt det blev!



Kika in på min blogg, du har fått en award. :)



kram

Postat av: Mich

Mycket fint !! Det är som en layout i en layout !

2010-01-22 @ 07:30:01
URL: http://michdg.blogspot.com
Postat av: Zarah

SMART! Kanonsnyggt också. :)

2010-01-23 @ 16:52:03
URL: http://zarischka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback