Hemma igen...!


Vi är hemma igen efter ett par väldigt trevliga dagar hos
Ulrika med familj! Vi har haft det jättebra och barnen har lekt massor...! Resan hem var rätt mycket jobbigare än resan dit. Det var snöigare på vägarna och mycket mer trafik. Det tog nog nästan en timme extra, jämfört med resan i torsdags och eftersom vi kom iväg lite senare eftersom vi inte tyckte att vi hade så bråttom, så blev den här dagen mest en enda stor bilåkardag. Men det är helt ok. Det viktigaste är att vi kom hem som vi skulle. Dessutom vi ju faktiskt en hel vecka kvar av vårt jullov...! Lyx...!

Nu är min plan att jag ska sätta mig i soffan och heja på LHC...! :)


Kommentarer
Postat av: Ulrikaulrika

Ja usch, det är jobbigt att köra på vintern! Men jag är glad att ni gjorde det och kom och hälsade på! :-) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback