kortskiss, Cocoa Daisy, bio, hotell...


Kortskissen är igång igen efter juluppehållet...!!! Kolla in skissen (gjord av Monnah) och alla fina kort
här. Mitt enkla kort är gjort med fina AC letterbox från januarikitet från Cocoa Daisy.



Igår gjorde jag klart en layout med det ljuuuuuvliga februarikitet.... en sneak kommer senare i veckan. :) Jag gjorde också klart mitt bidrag till en circle journal. Kolla in på Cocoa Daisys forum, för där finns massor med inspiration och skoj aktiviteter. "Weekly prompts" har dragit igång och utmaningen för januari (med en liten sneak från februarikitet) finns här och man behöver inte prenumerera på kiten för att kunna hänga på. Vi har också fullt med CHA sneaks samlade på forumet.

J och jag tillbringade lördagen i Stockholm och det var väldigt härligt att komma iväg lite utan barnen. Vi var ute och åt, drack lite belgisk öl, gick på bio (Sherlock Holmes), sov på hotell och - icke att förglömma - åt massor med frukost i lugn och ro, innan vi åkte hem igen lagom till lunchtid igår. Det enda problemet med att åka iväg är att det blir så mycket kvar som måste fixas på söndagkväll då... allt det där som man inte orkat under hela veckan och skjutit upp till helgen. Jag fick världens stressattack någon gång kring middagstid igår kväll, så den avslappnande lördagskvällen gav kanske inte direkt någon ihållande effekt... ;-) Jag lugnade i och för sig ned mig när vi fått ordning på det viktigaste och snart är det väl helg igen, med tanke på hur snabbt förra veckan gick. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh Jag var också och såg sherlock holmes i helgen! En helt underbart bra och smart film!

2010-01-18 @ 19:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback